MasaLiyam merhaba, hamilton çok güzeldi tek sorunu tentesi Kısa, yaz akşamı ve güneş için sıkıntı olacağından onu direkt eleyerek joie tourist signature aldım çok güzel o da tek elle otomatik kapanıyor ayakta dik duruyor kapanınca ve puset takmak içinde aparatlar var tentesi daha uzun hamiltona göre