ozge28 Hanımlar merhaba ben Ramazan’a hazirlik yapıyorum elmalı kurabiye damla çikolatalı kurabiye sarma poğaça börek çikolatalı toplar bunları yaptım attım başka neler yapabilirim siz neler yaptınız birbirimize fikir olsun :)
Menis123 ozge28 cevizli kek, börek, içli köfte, haşlanmış nohut, köfte, tavuk şiş, temizlenmiş ıspanak aklıma gelen bunlar 🌸
ozge28 Menis123 nohutum fauslyem hep var zaten hazir kunefelerden atmıştım lahmacun falan da atmıştım önceden ama diğer dediklerinizi deneyeceğim sağolun :)
Nurguli1606 Menis123 tavuk şiş ile ıspanağı nasıl buzluga koyduğunuz detaylı yazar msınz 🤗 bnm bilgim sıfır yeni evliyim .. gurbette gelinim 😣 kayınvalideleri çağıracağım iftara tavuk şiş düşünüyorum kara kara düşünüyordum o kadar misafire tek başıma bebekle nasıl yaparım diye
SNA-20-07-22 ozge28 oh misss benim kaynanam yaptıydı 2 tepsi bayramda ramazan da yeriz diye kıyıpta şerbetleyemedim🤣🤣🤦♀️🤦♀️
ozge28 Deletedmom_39 bende maalesef öyle hazır boş zamanim varken yapıp atayım dedim insanın ramazan da hiç eli kolu kalkmıyor ya
Menis123 Nurguli1606 tavuk göğüsü veya butu kasapta küp küp kestiriyorum şişlere dizip buzluğa atıyorum yapacağım zamanda buzu eridikten sonra marina ediyorum bi kaç saat sonra hop fırına. Ispanaklarda yıkayıp doğradıktan sonra buzdolabı poşetine koyuyorum buzun çözülmesini beklemeden pişiriyorum büyük kolaylık oluyor benim için tavsiye ederim 😊
Nurguli1606 Menis123 soslamadan şişlere diziyorsunuz o zaman.. ben sebzeli fırında yapmak istiyorum.. nasıl yapsam olur , ? Buzluga atmak için
Menis123 Nurguli1606 aynen soslamadan atıyorum. İster sosyalın isterseniz sadece yağ tuz ve kekik dökün tavuğa yakışıyor kekik. Sebzelerle de güzel olur her türlü yenir