Beri_34 doktorumuz önerdi bugün tetagil ve dentijel diye. Hangisini alayım ? Kullanan memnun kalanlar yazarsa sevinirim
Eymenikonunannesi14 Beri_34 tadagilden çok memnunum uyku gerilemesi haric hic bir sey anlamiyoruz diş doneminde 8 disini agrisiz atessiz cikardi bebegim 🧿 Tedagil,karanfil sarimsak kürü,taze soğan ve soğuk havuçlarla diş donemini kolay atlatiyoruz tavsiye ederim 🫶
2bakartal Beri_34 . Tetagil kullandik.Cok memnun kaldim.genelde geceleri doktum agzina rahatlatti bebegimi. Bebegime ne aldiysam hep ilk deneyen ben olurum.Tadida kotu degil.Hemen emiliyor zaten.
Beri_34 Eymenikonunannesi14 peki tetagili nasıl kullanıyoruz henüz almadım bilgim yok. Oğlum 5. Ayında
Beri_34 Eymenikonunannesi14 teşekkür ederim. Ben süzgeçli emziğe muz soğutup koydum birde elma soğuk iyi geliyor
Eymenikonunannesi14 Beri_34 günde 2-3 adet ihtiyaca bağli olarak kullaniyorum ben. Elime döküp damaklarina masaj yapiyorum firca vb biseyniz varsa ona da dokup damaklarina masaj yapabilirsiniz