Nefise06 doktorum malesef oruç tutmamı istemedi , bebeğimin gelişimi güzel gidiyor şuan 10 gün sonra ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi ama ek gıda ya geçse bile ilk günlerde tadım yapılıyor yine %80 anne sütü alması gerekiyor bebeğin dedi oruç tutunca vıcüt susuz kalacak seneye tutarsınız dedi kısaca 🥲 zaten geçen yıldan 30 gün tutamamıştım bu sene çok istiyordum şimdi bi 30 gün daha eklenecek, gerçi en önemli şey bebeğimin gelişimi sağlığı tabiki büyüdüğünde bunları tutacağım ama insan üzülüyor yine de