Kendim deneyerek süte alerjisi olduğunu bulmuştum ama kan testinde de Süte alerjimiz çıktı doktor ise dene bakalım süt ürünü yediğin de ya da bebek yediğin de ne gibi etken olacak egzama mı döküntü mü kızarıklık kaşıntı mı ona göre yol izleriz hani üst seviye mi alt seviye mi diye ama benim de aklıma takılan bir şey var bebek zaten alerjik belli testte de çıkmış ben süt ürünü verdiğim de ters bir etki yapmaz mı Allah korusun kötü sonuç verir ise ne olacak internete falan önceden baktığım Allah korusun önlem alınmadığı zaman dikkat edilmediği zaman ölümcül olabiliyor yazıyor bizim bu süt alerjisi için de 1 yaşa kadar geçen bir şey dediği için mi sürekli alerjisi çıksa dahi dene ye diyorlar ben anlamadım hiç bir şey ne yapmam gerekiyor ki