Merhaba kızlar ben bir düzenli bir düzensiz kan damlasını kullanıyordum son zamanlar da düzenli vermeye başladım ve bugün baktım ki alt dişleri hafif sarımsı duruyor bebeğim 11.5 aylık bıraksam mı artık, bıraktığım da sarı lekeler geçer mi sizde oldu mu ne yaptınız acaba lütfen yardımcı olur musunuz?