Haticeyns Kreş oluyor mu hemen hemen her yerde bu sene doğu tayinimiz var kızımı mutlaka göndermek istiyorum inşallah vardır hepsinde inşallah 🙏
Neslihan66 baykuskiz_ Evet hemen karşımda bile var ama ben oraya vermedim.. benim verdiğim yer hem okul öncesi hem sübyan okulu ama kreş birsürü..:) benim oğlum 5 yaşına girecek ama .. 0 6 yaş grublarına göre de var..:)
baykuskiz_ Neslihan66 hm sizin çocuğunuz buyukmus bende kres ariyorum. Cevrenizde peki yasi kucuk olup krese veren var mi memnun olan
Neslihan66 baykuskiz_ Evet alt komşum veriyor tabi memnun olan var yani hiç olumsuz birşey duymadım ben..:)