_ebru_ Bizim de doktorumuz 5. Ayda başlatıcak ama ben pek hevesli değilim açıkçası 6. Ayı beklemek istiyorum.
Hilalramazanalperen Tosbiktosbikk Allah razi olsun ramazandada oruç tutmak istiyorum sütüm yetmez diye başlayayım dedim