Bugün 4. Ay aşımız vardı ince kıyafetleriyle 6 kg geldik ikiaydır sadece 500 gram alıyor geçen ay az aldığı ıcın mama denedim içmiyor öğürüyor sağlıklı beslenmeye vitamin kullanmaya başladım kuruyemişler süt yapıcı şeyler yedim gözle görülür şekilde sütüm arttı hatta hiç kusmayan kızım fazla emziğinden kusmaya da başladı ama gel gorki yine az almış hemşirede öyle dedi iki aydır kilo alımı az dedi genel kilosu normal dedi boyu güzel uzamış dedi 63 cm olmuş 60 dı geçen ay . Neyse başka mama deneyimmi dedim suan için gerek yok dedi 5. Ayda bi bakalım dedi normalde izlem yok ama sen getir tekrar bakalım dedi moralim çok bozuluyor aslında zayıf durmuyor minyon bi bebek olucak ayak ve ellerinden belli yanakları dolu yüzü küçük büyük kızım daha iriydi bu aylarda bende iriyim eşimde iyi acaba bakamıyormuyum hissi üzüyor gerçekten halbuki herseyi de yaptım çocuk doktoruna randevu aldım bide o görsün bakalım sizin bebeklerinizin gelişimi nasıl bu ayda