Defnosumveben Kızlar biz ataşehire yeni taşındık Novadaya yakın oturuyorum arkadaşlarım karşıda ve zaten çoğu çalışıyor. Benim gibi yalnız birileti varsa görüşelim kızımla park bahçe avm dolaşıyoruz ama yakında havalar soğuyacak.. benim ki büyüyünce arkadaşı olsun isterim ayrıca benim de arkadaşım olur
Mom090 Defnosumveben evet ben evdeyim 7 aylık olacak 6 gün sonra senin ? Nerde oturuyorsun hangi sitede ?
Defnosumveben Mom090 biz erguvan 2 de oturuyoruz benim ki 4.5 aylık arada nazım hikmet parkına götürüyorum novadayı ezberledik zaten 🤦🏼♀️brandiuma arada çarşamba pazara öyle dolaşıyoruz😊kız mı erkek mi? Nasıl vakit geçiriyorsunuz
Mom090 Defnosumveben kız 👧 novadaya gidiyoruz e bebek olduğu için bide ikinci evimiz 😃 arada da arabasına koyup Küçükbakkalköy ışıklara kadar yürüyoruz kış gelince ne olacak bakalım 🤷🏼♀️ Sizinki kız mı erkek mi ?
Defnosumveben Mom090 benim ki de kız..siz hangi sitedesiniz? Ya ben bir de ataşehire hiç alışamadım insanları buz gibi.. beşiktaşta oturuyordum cıvıl cıvıldı. Evlendik geldim hemen çocuk yaptık sen kaçlısın
Mom090 Defnosumveben bende erguvan 7deyim yaklaşık 12-13 senedir burdayım yeni alıştım 😃 ama alışınca rahat ediyorsun Ataşehir rahat heryere gidebiliyorsun genelde düzgün insanlar var 87liyim ben sen ?
Defnosumveben Mom090 Umarım alışırım ben de.. evet düzgün insanlar var ama bilmiyorum komşuluk vs yok. Bilmiyorum ne bekliyorum 🙈çalışma hayatım bitince tam ev kadını oldum🤣84 lüyüm. Senin çevren vardır gerçi ama görüşebiliriz bir ara istersen
Mom090 Defnosumveben olur tabii yarın şehirdışına çıkıyoruz yaklaşık 1 ay yokum sonra dönünce olur tabii İnstagramımı ekle istersen seninde varsa zgekomur