Selinsn hep pütürlü verdim 7 ay civarı yemeye başladı sanırım belki 8e doğru, o zamana kadar kimisi içeri kimisi dışarı. ama iyi ki vazgeçmemişim şimdi 11 aylık, eline pirzola ver kemirir😂bi de önemli olan alışması, alıştıktan sonra pürüzsüz vermeyeyim diye kasmaya gerek kalmıyor, tabi ki şu an pürüzsüz çorbalar da veriyorum