Kızlar merhaba benim bebeğim bugün 27 günlük hirilti ve öksürmeden dolayı acile götürmüştüm 1 hafta önce akciğer filmi cekildi kalbi normale oranla büyük cihazdan dolayı cekim hatası olabilir ama sen yinede bi götür dediler bugün götürdüm sabah çocuk kardiyolojiye kalbinde delik var dedi doktor dedim bir sorun yaratırmı bişey olurmu yok dedi geneli yani %95i büyüdükçe kilo aldıkça kapanıyo 6 sonra tekrar kontrole gel dedi çok korkuyorum çok üzgünüm basına böyle birsey gelen varmı doktor ne söyledi kapandımı nolur bisey diyin kaç saattir ağlıyorum 😢😢