Selamlar 🙋🏻♀️ Kardeşimin Ramazan sonrası düğünü var. Hamilelik kilolarımdan kurtulamadım her giydiğim eskisi gibi yakışmıyor. Şöyle şık abiye ikili takımlardan alayım diyorum. Bana marka butik vs. önerebilir misiniz lütfen 🙏🏻 Fiyat mühim değil şık olsun yeter ki. Karşıma hep simli pullu boncuklu basit şeyler çıkıyor onları sevmiyorum az kaldı zaman ama halen bulamadım birşey yaaaa