Tubaa11
Bizimde ilk 1 ay tadım yaptık sorun yoktu sonra öğürmeye başladı biraz daha büyüdüğünde parmağıyla çıkarmaya ve parmaklayarak kendini kusturmaya başladı. Asla bebeğimizi zorlamayın bu birinci kural yerse yer yemezse yemez. Üstünü başını batırmasına müdahale etmeyin ellerini tutmayın ağzını yüzünü sürekli silmeyin bırakın bayırsın. Eline verin mıncıklasın. Yemediği için oturup ağladığımı bilirim. 8-8,5 ay arası hiç ek gıda bile vermedim sadece su verdim. Sonra baktım tekrar istemeye başladı. Araştırdım biraz bebekler emerken dilini öne itermiş yemek yerken geri hareket olması gerek ve bebek bunu bilmediği için öğürürmüş. O yüzden zamana bırakın herşeyin bir zamanı var 🙋🏼♀️