Azra41 Kızlar benim kizcem 4 buçuk aylık 2 aylık aşısı bu akmış bide zibinin kolu sarı olmus kabuğu akmış böyle mi oluyor ya bu aşi kac ay oldu 😒
hunilimomm Azra41 evet canım böyle oluyor elleme o arada sarı alicak vazen kan gelicek sonra kapanicak
kelebek_17 Azra41 evet 4 aylıkken belli olmaya başlıyor. dolup dolup patlar o korkmayın, müdahale de etmeyin. 9 aylıkken tam olarak geçti bizimki
Azra41 Ebrushkaa öyleydi ama sönmüş şimdi. Normalmiş bilmiyordum ebemiz dokunmayın dedi ki zaten hiç dokunmadık.
Hndealnathn Bu sonra sönüyor kızarıklığı solmaya başlıyor.yarasini ellemeyin patlatmaya kalkmayın yıkarken ovalamayin sonra sonra 1 yasa doğru artık deri yer ediyor kendine
Azra41 kelebek_17 teşekürler kuzum korktum yani bişey yoktu birden oluştu şişti eşimle de sastik kaldık valla öğlen hastaneye götürdüm eve geldim üstünü soyayim dedim baktım ohoo patlamış kabuğu akmış iltihap sarı sarı akmış 😒 korktum valla.
AliEmirmoms @"Azra41 evet öyle oluyor ellemeyin benim oğlum 9 aylık kapandı yarası kabuk bağladı geçiyor yani hemşiremizde demişti kendiliğinden geçer diye