Senossss ay yine de tesekkurler insallah en hasarsiz sekilde atlatiriz bu 4. Ay atagini , ben de egitim almayi kesinlikle dusunuyorum , arada bilgilendirin bizi nasildi nasil oldu ne zaman gelisme gordunuz cok agladi mi vs.. herkesin aklinda ssorulsr kluyor memnun olan var bebisin aglamasina dayanamayan birakanlar var.. sizinki insallah kolay su gbi gecer gider…