Erguvn 3 ay çekti kızım düzeliyor tekrar bozuluyor . Eczaneden Dulcosoft alıp içirin derim kakayı yumuşatıyor bize çok iyi geldi düzenli kullanın ama , doktorada muhakkak gidin mesela kızımın poposunda hafif bi çatlak oluşmuş çok ıkınmaktan ve arada biz fitil ile yaptırdık doktor krem vs verdi ve muhakkak saf zeytinyağı ekleyin her besinine , sabahta kuru kayısı suda haşlayıp püre haline getirin verin çok güzel işe yarıyor umarım geçer ya çok zor anne için de çok üzücü bol bol birde sıcak suya oturtun