Uffsananebeslk En son 49 gün önce regl olmusum. Mide bulantısı yok, aşırı uyku hali yok ama halsizlik var biraz. Bebeğim 7,5 aylık. Hic istemiyorum nolur dua edin regl olayım.
joyfulmom Uffsananebeslk bu ara çok görüyorum bu postları herkeste gecikme olmuş hava değişiminden sanırım
arflby-0 Uffsananebeslk benimde gecikmem vardı bebegim 8 aylık kan testi bile yaptim negatif cikti cok bekledim olmadim doktora gittim hamile oldugumu ogrendim 2 aylik
Uffsananebeslk Kk41 test yapmaya korkuyorum birazddan yapıcam ama. Aslında düzenliydi yani en son 30 ocakta olmusum. Karnım da hafif ağrıyor ins olurum adet ya
PatronBebek Uffsananebeslk tek başına korumuyor maalesef ☺️ iki yöntem birden deneyin bu kadar korkuyorsanız 💜
Topisko joyfulmom benimde 6 gün gecikti. İyice inandirmistim kendimi hamileyim diye. Şükür bugün bomba patladı 🥳🥳 regl oldum. Darısı tüm adet bekleyenlere 🤗
Uffsananebeslk arflby-0 herseyin hayırlısı tabi ama hiç hazır değilim ve ben sezeryan doğum yapmıştım
joyfulmom Uffsananebeslk benimde iki ay önce 16 gün gecikmisti neden olmuyor hamile miyim diye strese girmekten olmadı test yaptım hafif silik çizgi çıktı kesin hamileyim dedim kan verdim negatifi görüp rahatlayıca o gün regl oldum 😀 stres çok etkiliyor
ONAEA Uffsananebeslk 6 aylık bebeğim var ve hamilelik testim pozitif çıktı 2 de randevum var doktorlar konuşacağım artı ve eksilerni
joyfulmom Topisko bazı dönemler oluyor benimde 16 gün gecikmisti Garanti hamileyim diyordum ama çok şükür değilim 😂 niye olmuyorum stresi ile daha çok gecikiyor