Funda-12 kilosu normal değil mi yaa, benim kızım da 2 yaş kontrolün de 12-13 kilo falan çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Normal demişlerdi. 2 yaş aşısına kadar daha da kilo alır bence merak etmeyin. 2 yaşında ki çocuğa mama olmaz bence daha besleyeci şeyler araştırabilirsiniz. Kiloyu dert etmeyin ne kadar yerlerse hareketli oldukları için kilo almıyorlar zaten.