Emziren anneler tutmak zorunda değiller. Benim oğlum da iki aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor, erken doğum yaptım ve bir ay hastanede kaldı. Ben o yüzden bu sene tutmayacağım, ona en çok bol bol vitaminli süt lazım şuan. Sen istersen tut istersen tutma, tamamen senin kararın ama mecbur değilsin