kubratagram benim bebeğim 3 aylık anne sütüyle besleniyo, uzun zamandır kaka yapma aralıkları 3-4 gün belki ben bıraksam daha uzun sürücek ama çok rahatsız oluyo fitil yapıyorum, doktorum yapabilirsin dedi kaka uzun süre bağırsaklarında kalırsa taşlaşma yapabilirmiş rahatsız oluyosa her gün bile fitil yapabilirsin dedi alışkanlık tembellik vs olmaz dedi benim de en büyük korkum tembellik oluşturmasıydı, fitil de yapıyorum bebeğim kendisi de yapıyo kakasını hiçbi problem yok