Zlsygt1111 Kızlar merhaba Emzirmeyi bırakalı 1 hafta oldu hiç ağrım yoktu dün oğlum hasta oldu o ağladıkça göğüslerim ağrımaya sızlamaya başladı ve sertleşti var mıdır bir çaresi ? Neler yapmalıyım geçmesi için ?