Kızlar bebeğimin daha yeni dişi çıkmaya başladı. Bugun 9 aylık olduk. Ama son 3 4 günüdr hiç birşey yemiyor. Sabah kahvaltısı bile 1 2 kaşık alıp bırakıyor. Kahvaltıdan 1 saat sonra mamasını verip uyutuyordum. Mamayı bile içmedi. Uyku sersemi veriyim dedim öyle yapıyordum. Onu bile kabul etmiyor. Diş döneminden dolayımı. Ne yapacağımı şaşırdım kaç saattir aç. Doktora mı danışmalıyım bilemedim.