Ben de senin gibiyim,5 aya girmek üzereyiz,başından beri uyku saatlerini kendi belirler,ne zaman uyumak isterse o zaman uyuturum,zaten uykusu gelmeden uyutamıyorum ki kalkmak istiyor,uykusu gelen bebeği de tutamazsın uyur , gece bizim de 12 yi buluyor,bazen 1 hatta,ama uykusu yoksa öncesinde direnmenin mantığı yok,boşa vakit kaybı oluyor,o ne zaman isterse zaten sinyalleri veriyor,mızıklıyor gözlerini kaşıyor sakinleşiyor o zaman alıp yatırıyorum