yamans iki yöntem var genelde birincisi nasıl uykuya daldiysa uyandığında aynı şekilde uykuya döndürmek, ikincisi de kaçıncı dakikada uyaniyosa bi 5 dk öncesinde dürtüp bebeğin diğer uyku döngüsüne geçmesini sağlamak. Bende ikisi de işe yaramadı 9 aylık gibi yavaş yavaş uzamaya başladı kendiliğinden ama tabi çok da değil 40 dkda uyanırken 50-55dkya çıktı o kadar 😂 ki şu an 11.5 aylık hala çoğu zaman 40 dk uyuyo ben de kabullendim artık umarım sizde işe yarar yöntemler