-huzur53- Merhaba bugün 16 günlük bebeğim ama uyuyor bazen 3 saati buluyor ve ben uyandırmıyorum uyanınca da 15 dk felan emiyor doyuyor müdür acaba 2 saatte bir emzirmek çok zor 😓
Damlasu23 -huzur53- doyuyo dr benim kızım da geç uyanıyodu tabi aşırı geç de değil uyku da emzirsen emer benim kızım uykuda emiyordu çünkü
Masalumay22 -huzur53- çokbzor haklısınız, bende 2 saatte bir geceleri bile alarm kurup kalktım, doktorum ilk 1 ay için mutlaka 2 saatte bir emzirmem gerektiğini söylemişti sarılık olmaması için, kızım 37+5te 2.200 gram doğdu, buna rağmen sarılık olmadı 🙏🏻
-huzur53- Damlasu23 uykuda veriyorum bazen ama kıyamıyorum uyandırmaya çok derin uyuyor ve gazı oluyor sonrasında
-huzur53- Masalumay22 biz de sarılık da var ben de başlarda alarm kuruyordum ama sonrasında cevremdekiler kurma bebek ne zaman acikirsa kalkar dediler ben de.oyle yaptım bir hafta bakalım Perşembe günü randevumuz var doktorumuz ne diyecek