asrinhatasi Fdme işçiliği en az olan bileklik. Ama bilekliklerde hep işçilik oluyor illa. Yatırımlık bilezikler var ama onlar da şıngır mıngır günlük kullanımda olmaz gibi
Hkgi Fdme kasımda 9500 e aldım geçen sordum 7.800 verdiler ama günlük takıyorum bileğim boş dursun istemiyorum sahte şeylerde takamıyorum uzun vadede satmayı düşünmüyorsanız alın. 5li çeyrekle bilekliğim var 2020de 4000 aldım şuan 17 bin