Prenssannesi_ Arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük 4 gündür cok huysuz sanırım gazı var sürekli ıkınıyo metsil gaz ilacı var veriyorum hiç işe yaramıyor önerdiğiniz gaz ilacı varmı?
Myagmurr Prenssannesi_ kesinlikle sab simplex çok memnunum. Aşırı gazlı bir oğlum var bizi çok rahatlattı
Prenssannesi_ Myagmurr benimde aşırı gazlı hem metsil veriyorum hemde her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı masajda yapıyorum hiç işe yaramıyor hep huzursuz
shsglm avakado7 biz ilk doğduğunda başladık günde 4 defa 6 damlaydı az geliyordu bence. 7 kilo olduktan sonra (3. Aydan sonra) günde 4 defa 14 damlaya çıktık şu an 4 buçuk aylığız.
Edamahmut avakado7 sadece gece veriyordum uyurken ztn düzene girene kadar verdim iki tane bitirdim ilk zamanalr 8 damla falan veriyordum yanlış hatırlamıyorsam
papatya_1125 Prenssannesi_ ben çok araştırdım.sadece relactaz damla biraz masum.sab simplex almayın lütfen silikon var içinde.
Sherlockthecat Sab simplex i ben tam kullanmaya başladım sabah ve öğlen verdikten sonra bebeğimin kusması arttı fışkırarak kusmaya başladı ve 2 gün devam etti kusması o yüzden gaz damlasına devam ettiremedim. Sizlerde de böyle yan etkisi oldu mu ?
shsglm Sherlockthecat bizde ilk doğduğunda kullanmaya başladık dediğiniz gibi oldu çok kusmaya ve fışkırarak kusmaya başlamıştı sanırım alışma sürecinde olan bir şeydi çünkü anne sütü hariç başka bişey sindirim yoluyla giriyordu vücuda normal karşıladım şu an 3-5 gün sürdü sürmedi geçti.
Asiye1102 Prenssannesi_ doktora götürün ilk önce. Her bebeğe her gaz damlası iyi gelmeyebiliyor. Hatta arada bi karnının üzerine ve ayaklarının altına sıcak havlu sarın. Kıyafetlerinin üzerine tabiki.
Aryammomy Prenssannesi_ sabah bebeğiniz uyanır uyanmaz emzirmeden biogai ve sap simplex veriyorsunuz akşam da uykuya yatırmadan aynı şekilde aç karnına veriyorsunuz Allah’ın izniyle gaz falan kalmaz
Rukisdefne Prenssannesi_ Benimkiyle aynı ayı günü artık gazdan krize girmiştir maflor diye bir damla önerdi doktorumuz gece 3 de nöbetçi eczane bulduk verdik kendine geldi çocuk ya