[silindi] bence telaş yapmayın her bebeğin gelişimi farklıdır..kimi 9 ayda yürür kimi 18 ayda..benim bebeğimde 14 aylık ve hala yürümüyor mesela..zamanı gelince her şey olur Allah’ın izniyle..bir gün bir bakmışsın bebeğin yürüyor,konuşuyor..iştaha gelince benim bebeğim anne sütünü yemeklere tercih ediyor toplasan 2 kaşık yiyordur..ben de çok üzülüyorum yemek yesin istiyorum ama yapacak bir şey yok sadece sabır