Zrrnyntr Kızlar konu dışı olacak ana tost makinesi araştırıyorum. Orta boy, çok küçük olmayan bir modele ihtiyacım var. Kullanıp memnun kaldığınız, fiyatı uygun olan bir marka varsa önerilerinize açığım.
Asyaveannesi04 Zrrnyntr fiyatı uygun mu bilmiyorum ama ben bosh almıştım ızgara gibi de kullanılıyor memnunum
Zrrnyntr MaKBiLe__KrAL_35 aslında evet düşünmüyor değilim ama biraz daha ğratik bir şey olsun istiyorum ☺️ 5 senelik evliyim yıllardır tost makinesi almadım. Değsin istiyorum
MaKBiLe__KrAL_35 Zrrnyntr bende elektrikli vardı bulaşıklıktan tezgaha düştü kırıldı bende bu Ocak üstü tost makinesi sağlam olur diye aldım 🤣 ama baya güzel tost yapıyor pratik de ucuz da üstelik 🤣