Arzuubal 1 gunduz 2 saatte 1 gece 3 saatte 1 emzır 40ın cıkana kadar
2 bestlak damla onerırım sütün mıktarı da kalitesinde arttı benım
3 uyku dinlenmem bol su ve cevız badem gıbı yemıs ler sütü yaglandırır
4 bende aynı sey oldu dıgru 7 gunluk gıttk ıyı dedı 15 gunluk kılo almamıs 4 defa 60 vc mama ver dedı dınlemedım daha cok emzırdm yukarda saydıklarımı yaptım yanında bayagı yemegı de abarttım (bulgur pilavları baklavalar arpa suları burcak bıskuvı ler havada ucustu kılo almaya vasladım ama umursamadım yedım)
Hatta bazen gunde 1 kere 30 cc berdıgım bazen hıc vermedıgm oldu mamayı
30 gubluk gıttık oo cok kılo almıs mamayı kes dedı🤣🤣 doktoru dinlesem 1 ya her emzırme sonrası mama ıcer sonra kusardı bosa gıderdı mama 2 ıcer kusmaz çok çom fazla kılo alirdi
Bırde kılo almadı dedıgınde dıl bagını fark ettik emıyor ama etkılı cekemıyor ben doydu sanıyırum o yoruldugu ocın bırakıyordu