kuzeyinannesi2023 merhaba bizde neocate denedik ilk çok kivrandi sonra Aptamil progemin syneo denedik o biraz daha iyi gibi ama her ikisinde gaz yapıyor neden olduğunu anlamadım çok gaz yapıyor doktor buda olmazsa mama vermeyelim dedi ama ara ara işe gidiyorum anneme bırakıyorum o yüzden lazım oluyor