[silindi] siz duyduysanız doğrudur. Benim oğlumda ilk ses çikarmaya basladığı zamanlardan beri anneye cok yakin ses cikariyor bunu ben degil cevredeki herkez soyluyor anne diyor diye şu an 4 aylık. Kizimda 5. Ayin içinde anne demisti. Ben çok konusurum cocuklsrimla, hatta bana takilirlar konusmayi ogrendimi diye dogdugundan beri