Eda-yocer15 Şehir hastanesi hikmet akbulut giden duyan var mı aranizda bugün randevusu var bebeğimin göğsünde hışırtı duyuyorum
Sevvalboke Eda-yocer15 Ahmet Fatih Yılmaz Gaziantepteylen birlikte çakışıyorduk Fatih hocam on numara
rainak Eda-yocer15 ben duydum kuzenimin cocugu gidiyor çok memnunlar. Ben kendim medicana Sit Uçar gidiyorun
Ayusra- Kadir bey var 15 Temmuz kadın doğum hastanesinde yenidoğan doktoru. Biz çok memnunuz. Şehir hastanesinde de İdris Sütçü iyi diyorlar
Eda-yocer15 BeyzaKeles bugün götürdüm evet sakin ve ilgili bir hekim.sol kulağı kızarmış grip başlangıcı dedi burnunu bol temizleyip ıhlamur icirmemi söyledi..kulak içi kızarıklığı neden olur bilginiz var mı
Sevvalboke Eda-yocer15 eğer hırıltı varsa gece yatarken başına soğanı ikiye kes bırak nefesini açar ayağının altına ise zeytinyağının içine sarımsak ez biraz onu sür çorap giydir sık sık burnunu temizle bide . Ben bebek hemşiresiyim ama bunlar anne bilgilerim 😅😅😅
Eda-yocer15 Sevvalboke hırıltı yok ciğer temiz boğaz temiz dedi burnu geceleri doluyor öksürük de yok sadece sol kulağı hafif kızarmış dedi neden olur bilmiyorum bir de ıhlamur icirmemi söyledi