Geceleri uyanıp bişey mi yiyip içiyorlar ya benim kızım da uyansa yese keşke ne gündüz ne gece uykusunda bile sütünü zor içer uyanmaz acaba neden onlar acıkıyor da kızım acıkmıyor diyorum hep sonuçta bu da bebek yine de ben hep kalkıp bi şekilde içiriyorum istemese de 🥲