Mrcannesi Benim oğlum çok hareketli bi çocuk 3 4 ay giydi hala sapasağlam duruyo beyazdı ayakkabı bi kaç defa makinada da yıkadım bişey olmadı şeffaf kargoyla gönderdiler kutunun üstünden ayakkabı görünüyodu tabiki orjinal ayakkabıyla kıyaslanmaz ama ben o yaştaki çocuğa orjinal almayı çok mantıklı bulmuyorum bu benim fikrim tabiki