Ci2017 Bebeğim 1.5 aylık elini emiyor bende aç olduğunu düşünüyorum tuhaf hissediyorum elini neden emsin bebegi öyle olan var mı kızlar 🤔
Duygu29 Ci2017 bizimki 4 aylık olcak halen emiyot. Doktorumuz aç olduğu için değil kendi elini keşfettiği için ağzına götürüyor ve emiyor dedi. Zamanla bulduğu her cismi ağzına götürecekmiş
A_12ynr Ci2017 doğal canim elini emmesi keşfediyor bebeğin 😂 bnmkide öle 3 aylikkn eline verdiğim şeyleri direk ağzına gotrcek açlık olsa ağlar 😂
Gzddde Duygu29 benimkide 2.5 aylık elleriyle sinirle kulaklarına yâda kafasına vurmaya başladı oldumu sizdede böyle bi durum
Eliferva68 Benim bebeğim de 4 aylık tok olsa bile emiyo elini kilo alımı iyse bişey olmaz ellerini keşfediyorlarmış oyuncakları bile ağzına götürüyor
Duygu29 Gzddde bizimki halen yüzünü çiziyor. Her yeri yara bere içinde. Özellikle uykusu geldiğinde elini yüzüne atıyor. Hayır gözünü çıkarcak diye korkuyorum
devrim3012 Gzddde benim ki 2 ay 20 günlük emerken yapıyor onu,sinirle kafasına kulağına vuruyor göğsüme vuruyor meme de uyumak istiyor uykusu geldiğinde veya gazı olduğunda yapıyor 🤤😂
devrim3012 gulay34 yukarıda belirttim bizimki Baya bi gazlı 🥰🤤 hem uyumak istiyor hem gazını çıkarmak istiyor her ikisini de yaptırıyorum 🥰🤭