Sodya Nuryalcndag 10 küsürlerde. Mesela 10.1 di, 1 ay sonra 10.2 olmus o sekilde.hizli yukselmiyo allahtan. Su verdikce düsecegine inaniyorum ins oyle olur
Sodya Nuryalcndag yanlis yazmisim 🤔11.7 11.8 o sekildeymis.allah mi soyletti acaba belki de dusmustur 😁
Nuryalcndag Sodya bizimki 11.3 tü 2 aylıkken şimdi 4.5 aylık gene 11.3 ama doktorlar hiçbirşey demiyor neden 🤦♀️🤷♀️
Partk Nuryalcndag bizimde 118. 8 e kadar cıkmıştı ama bazınbebeklerinki direnç gösterebilirmiş korkulacak bir durum yok demişlerdi ben de su içiriyoru idrarla atması gerekiyomuş
Sodya Nuryalcndag bize de su icirmeye devam edin dedi . Her kontrole gittigimizde böbreklere de bakiyolar.acikcasi bize de pek bi sey soylemiyolar. Ama eger birden ve cok yukselirse serum veririz gibi seyler demisti biara
Suzitosuzi Sudem kimi dinlediniz ki çocuk sizin dinleyeceğiniz tek kişi doktor olmalı yapmayın bir daha Allah aşkına