Altı aylık olsun düzelir , Yaşı gelsin düzelir derken benim inancım kalmadı. Yaşamayan bilemez. Bebektir uyanır diyen gelmesin. 14 aylık dün gece üç saat boyunca ağladı mesela .kucağımdan bıraktığım an uyanıyor. Yanıma alıyorum yüne aynı. Hep uyanan bir çocuğum vardı. Sekizinci ayda bu pik yaptı. 16-20 arası uyanmaya çıktı. İki ay böyle devam etti. Sonrası saat başı. Kesintisiz üç saat uyumadım aylardır. Doğum kilomdan eser kalmadı çünkü 25 kilo vererek eridim. Uyku yok dinlenme yok. Tükendim…
İnsanlara bile anlatmaktan vazgeçtim. Görmeden anlatılmaz. Küçük görüyorlar bir kere uykusuzum diyince, nerden bilecek ki anlayamıyor. Hatta “ o kadar olacak” demeler falan. Ben mi beceremiyorum bu işi bilmiyorum. Kafa yormaktan da yoruldum. Arada değil ki , aylardır böyle. Psikolojim harap