Bayser
Eğer bir tahlil vermediyseniz önce tahlil verin değerleri düşükse ondan da yemek istemiyor olabilir ve direkt sütten keserseniz iştahsız çocuk yine aynı olur.
Ve şu anki kilosunu yazmışsınız ama doğum kilosunu yazmamışsın, bebeklerin 1 yaşında ortalama olarak doğum kilosunu 3 katına çıkması beklenir bazı doktorlar bunu özellikle kız bebekler için 14 15 ay olarak söylüyor erkek bebekler için de 12-13 ay civarı olarak söylüyor. Bir de aç kalıyor diye sürekli emziriyorsanız da ona güveniyor olabilir o yüzden biraz daha olsa aç kalmasına müsaade edin acıksın önüne bir şeyler koy mesela acıktı diye 2 3 saatte bir emzirmeyin. Belki sizi çok zorlar ama en azından bunları denemenizi tavsiye ederim.