Selvidaglar tam olarak aynı şekilde yenmişiz meme reddini. Bizimki 4 buçuk ay sürdü. Gece gündüz ayakta pispislayarak,zıplayarak, hoplayarak emzirmeye calistim. Kac dakika emdi diye gözüm saatte emzirdim. Ne zaman yeter daha uğraşmayacağım ne kadar emerse emsin dediğim günden beri emiyor iki gözümün böceği 😊 yani aslında vazgeçin, vazgeçince kafa rahat olunca herşey yoluna giriyor 😄