NilDua Medical Park da elif sevebgil vardı Tuzla devlet Hastanesi’ne geçti Cok iyi bir doktor.
Onun dışında Medical Park emre bey Ecmel bey ve diğerleri iyi doktorlar. Kübra hanım biraz soğuk, çok da ılımlı değil.
Hakan bey bir de çok ilgisiz geldi bana. Onlar haricinde randevu alabilirsiniz.
Yüzyıl hastanesinden uzak durmanız tavsiyemdir. Özellikle serdar ve Muhammet Ali mi Mehmet Ali miydi ne bu iki dotkordan. Tecrübelerimle bunları söyleyebilirim.