Gunes10-01 bana doktorum 40 çıktıktan sonra yalnızca mekik ile gider o koca göbekler dedi ☺️ ama benim göbeğim hamileliğimde de çok yoktu, yayildim ben biraz 🙈 korseyi özellikle sordum, hiçbir faydası yok dedi. Yalnızca çok büyük göbekleri olanların kullanmasını tavsiye ediyorum onunda sebebi göbekleri çok sallanmasin ve rahatsız hissetmesinler diye demişti.