Gozde-Yaman12 1 aylık bebeğimin kalbinde delik var ve kendi kapanacak gibi durmuyor dedi doktor ve ilaç tedavisi başladık eğer buda fayda etmezse ameliyat olabilir dedi çok üzülüyorum çok küçük daha sizdede böyle bir sağlık problemi yaşayan varmı?
Aisehuma Gozde-Yaman12 merhaba cankm benimde kızım 2 aylık bizde kalbinde delik oldugunu öğrendik lasix ve kapril ilaçlarını kullanmaya başladık bize ameliyat dediler kendilğinden kapanmaz diye malesef Nereye gidiyorsunuz hastane
Yellizzz Gozde-Yaman12 bir iki iyi doktor daha araştırın derim ben yeni doğumlarda oluyor bnmde vardı kendi doktoru kardiyoloji doktoruna yönlendirdi yeni doğduğunda küvezde kaldığı için biri kapanmış biri açıktı geçen getirdim kontrol için doktoruna şıçuan iyi dedi kilo aldıkça kapanıyor dedi iyi bir çocuk kardiyoloji uzmanı bulmalısın ama sigorta hastanesinden bul özeller para tuzağı neler duydu bu kulaklar para için bile kalp ameliyatı yapıyorlarmış hemşire söyledi üstelik iğce araştır böyle durumlarda 3 doktor yapıcan ikisinin dediği doğrudur kesin bişey yokken üzme kendini rabbim şifa verir inşallah 🙏