Aynı durumu yaşıyorum bende,bebeğim emerken boğuluyor sürekli süt çok fazla geliyor.Başta emzirme öncesi çok az elle sağıp öyle emziriyordum artık yatarak emziriyorum bebeğim düz bir şekilde yatıyor bende yan yatıp emziriyorum sütün fazlalığı yandan yere akıyor..Bu şekilde boğulmalara çözüm buldum