Kızlar bebeğim daha 18 günlük ilk üç gün sütüm yok diye mama verdik sonra mama vermedik bu gece sütüm olmayınca bir buçuk ölçek mama verdik ve bebek üstüne baygın düştü gece ben zorla uyandırıp göğsümü verdim iki defa safrali ve kokulu şekilde kustu ilk verdiğimdede kusmustu ben yeni doğduğu için kusuyor demiştim ve karnından sürekli guruldar gibi ses geliyor başına böyle bişey gelen var mı acaba mama bebeğe ağır mı geliyor yada zehirliyor mu anlamadım Aptamil kullanıyorum bu arada