sabirsizbebek15 Doğumdan sonra saçlar dökülüyor tamam da bu çok dolaşması semsert olması yoluk yoluk keçe gibi olması sizde de aynı mı? Bir de evin her yeri saç kılı oldu yahu 😡😡
Zubeydeeren sabirsizbebek15 dogru duzgun banyo yapmaya fırsatı olmayan her anne aynı sorunu yasiyor canım yalnız değilsin mersk etme 😂
Deletedmom322 Zubeydeeren ben her gün duş alıyorum yine aynı😔 avuç avuç geliyo resmen, sürekli toplu gezmekten bıktım
sabirsizbebek15 Zubeydeeren ya yapıyırum aslında zeytinyağından hindistan cevizi yağından maske yapıyorum yok dolaşık dolaşık oluyor dökülmsine biraz seviniyorum aslında ama.çok çirkin oldu
elo Bnn oğlum 1.5 yaşında doğumdan dnra çok dökülmeye başladı baktım duracağı yok gerckten saçım çok azaldı oğlum bir yaşına girince kestirdim birde keratin saç sütü aldım fıstık gibi oldu saçım tek tük dökülüyor
Sehers Kestir biraz kendine gelir sac canim. Benimde belime kadardı uclari çok inceldi dediğin gibi dolanıp duruyordu omuz hizasında kestirdim katlı. Kivircik zaten sacim çok iyi oldu dökülmesi hala aynı ama en azından sağlıklı gorunuyor simdj