nhduman kıyafetteki pahalılığı da anlamıyorum da , bebek maması, bebek bezi , calpol 82 tl🤦🏻♀️ olmamalı ya ücretli aşılar olmamalı devlet halkı için varsa bunlar olmamalı. Allaha çok şükür her beğendiğimizi alabiliyoruz ama ya alamayanlar her birşey aldıkça çocuğuma bunu düşünüyorum, zaten artık ebebekten alışveriş yapmıyorum, ordan 400-500 vereceğime gapten, zaradan, mangodan alıyorum