Benim de kızım 10 aylık 2 ay önce emmeyi bıraktı devam sütünü hala çok sevmez ama birara hiç içmek istemedi . Ek gıda seviyordu mama hiç almıyordu kaşıkla verdim 1-2 hafta sonra yavaş yavaş biberon ile aldı ..hala alması gereken miktarı almıyor bazen biberonda kalan mamayı benmari ile ısıtıp kaşık ile veriyorum