Kızlar merhaba bebeğim 11 ay 4 günlük aşırı derece de istahsizlık başladı zor yediriyorum hala tutunarak ayağa kalkmıyor emekliyor ama tam değil tam emekleme yapıyor sonra geri sürünmeye devam ediyor emekleme yaparken oturmaya başladı hiç dişimiz yok son bi kaç gündür uyku problemi yaşıyoruz 20:00 da uyuyan çocuğum uykuya direnmeye başladı sürekli ağlama tutunarak kalkması lazım artık kalkmıyor bende çok üzülüyorum bu duruma iştahsızlıkta bi yandan başına gelen var mı fikirlerinizi merak ediyorum 🥰